ח"כ לשעבר מירב בן ארי מצטרפת לרשימת יש עתיד

איתי גדסי No Comments on ח"כ לשעבר מירב בן ארי מצטרפת לרשימת יש עתיד

שלושה ימים לפני סגירת הרשימות לכנסת הבאה, הודיעה, מירב בן ארי, על הצטרפותה למפלגת יש עתיד והיא תתמודד מטעמה בבחירות הקרובות

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הכנסת לשעבר ממפלגת כולנו, מירב בן ארי הודיעה על הצטרפותה למפלגת יש עתיד בראשות ח"כ יאיר לפיד. בן ארי כיהנה בכנסת בין השנים 2015-2019 מטעם מפלגת "כולנו", כאמור.

בן ארי מסרה: "שמחה על ההזדמנות להיבחר שוב לכנסת, הפעם תחת הנהגתו של יאיר לפיד, והוסיפה: "זה הזמן הכי משמעותי מבחינת המדינה לשנות את ההנהגה להביא ממשלה אחרת, ממשלה טובה ממשלה אמיתית שקופה שפויה, כל אותם דברים שיש עתיד מאמינים בהם. אני חושבת שאין הזדמנות טובה יותר מהבחירות האלה לשנות והדרך הכי טובה היא ביש עתיד".

"יש עתיד זה הבית שלי, אני מאמינה בלפיד, סומכת עליו ויודעת שהוא יכול להוביל את המדינה למקום אחר. אני שמחה להצטרף היום לנבחרת הכי טובה בכנסת".

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, בירך על הצטרפותה של בן ארי: "בשביל להקים ממשלה שפויה אתה צריך אנשים שפויים לידך, שבאים לעבוד באים לייצר פה מדינה טובה נורמלית, לייצר כלכלה טובה, בריאות טובה, ותחזיר אותנו למסלול. מירב חברה שלנו שמאמינה בכל מה שאנחנו מאמינים. זה הדבר הכי טבעי שיכול להיות. עכשיו יש בחירות לנצח".



0 תגובות